Sidevisninger i alt

torsdag den 20. september 2012

Grinern spise frikvarter!

Min søde veninde Nanna som jeg går i klasse med fik sit kørekort igår (igen tillykke!) Så Mig, Nanna og to andre piger i klassen aftale at tage en tur på maccen i frikvarteret, som ligger 10 min. i bil fra skolen. Vi er så godt på vej, og efter 2 min. går bilen i stå! Fuck tænker vi. Så får vi heldigvis gang i bilen igen. 2 minutter efter går bilen i stå igen, endda i krydset. endnu mere fuck tænker vi! Og der får vi så ikke bilen igang igen. Vi må 3 piger skubbe bilen ind til siden. Og der venter vi så en halv time på Nannas mor. Hun får så gang i bilen igen, og vi kommer på maccen. På vej tilbage til skolen vælger vi at tage motorvejen. Da vi så skal af motorvejen går bilen igen i stå!! nej nej nej! efter 5 min. Får vi bilen igang igen og kommer så tilbage på skolen! Vi kunne ikke andet end grine af det, det var jo lidt komisk, men pisse irriterende! 

Ville bare lige dele denne sjove historie med jer :-)

Nanna foran sin bil mens vi venter på hendes mor! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar