Sidevisninger i alt

torsdag den 20. september 2012

Skoletræt, Godnat!

Hej alle! 
klokken er nu.... 23.59 og jeg prøver at læse lidt lektier til imorgen. Det er lidt svært at overskue på denne tid. hovedpine... måske skulle jeg bare ligge mig til at sove -.- 
nå men imorgen skal jeg jo selvfølgelig i skole igen, 4 moduler. 8-15.15.... nej hvor er jeg allerede skoletræt. Dog glæder jeg mig lidt til at komme igang med at skrive DHO som står for: Dansk Historie Opgave. 
Har valgt kun at tage historie, og skrive om borgerrettighedsbevægelsen. Synes det er et ekstremt spændende emne, og måske derfor jeg glæder mig lidt. Selvom jeg nok midt i ikke er så glad for det længere.. 

Undskyld for dette sene kedelig skole relaterede blog indlæg.
I får lige nogle lidt mere glade billeder fra tidligere idag, hvor jeg sad lidt og stenede på photo booth.. 







jaaaa.. Godnat!! -.- .........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar