Sidevisninger i alt

fredag den 21. september 2012

Stille weekend



Idag/Iaften har jeg ingen aftaler og skal bare hygge med min familie. Har overvejet lidt at gå igang med Sex and the City serien, da jeg har hele boxen og ikke har set det længe. Kunne jo også køre alle twilight filmene igennem, da jeg også har alle dem hehe. (alle hader twilight filmene, men jeg elsker dem. bliver aldrig træt af dem haha) Nu må vi se hvad det bliver til.

Har idag været i skole, og derefter har jeg ryddet mit værelse op, skiftet sengetøj, støvsuget og vasket fire maskiner tøj. Så nu står den på totalt afslapning :-D
Imorgen skal jeg holde DH-night med min gode veninde Ronja! Sidste vinter kørte vi 6 sæsoner Desperate Housewives igennem. Så vi tager fat i en sæson imorgen (dog ikke alle 6). Så vi skal bare hygge!
Som i kan høre bliver det en stille weekend, hvilket også er meget rart. Da jeg synes jeg har haft planer og fedeste en del de sidste par weekender. Og er total på lav batteri. Er så træt hele tiden. Man kan vel kalde denne weekend for en genopladning!

God weekend alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar