Sidevisninger i alt

onsdag den 10. oktober 2012

Sneak Peak




Et lille sneak peak af min nye tatovering. Vil gerne vente med at vise den til den er helet dvs. når den hverken er hævet, rød eller har sår på :-)
Den tog omkring 40 minutter så det var ikke så slemt. Og det gjorde heller ikke ondt udover når han tatoverede på hofteknoglen. På et tidspunkt synes jeg faktisk det killede lidt hehe :-D


Idag skal jeg ikke lave det helt store. Er begyndt og blive lidt små syg og gider simpelthen ikke være syg nu når vi snart går en sjov ferie i møde. Så efter skole tager jeg hjem laver noget te og ligger mig i sengen med Mac'en og får lavet min aflevering til på fredag og min problemformulering til DHO. Har prøvet at komme igang de sidste to dage. Men har slet ikke kunne overskue det. Men da jeg har planer både torsdag og fredag bliver jeg nød til at få dem lavet idag! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar