Sidevisninger i alt

torsdag den 4. oktober 2012

thursdayyyyy

Gode nyheder! 


Har endelig fået et nyt MasterCard hjem efter jeg mistede det! åh gud hvor sådan et kort egentlig kan betyde meget haha!

Okay en dårlig nyhed!


Får først min kode om nogle dage. Og da banken vidst ikke tæller weekenden med som arbejdsdage får jeg den sikkert nok først engang i næste uge! Så kan alligevel ikke bruge kortet haha!
Ku egentlig rigtig godt lide min gamle kode. Håber ikke jeg får en eller anden skod en!

Ej, undskyld for det her mega lamme indlæg, men dette var vidst nok dagens højde punkt haha! lyder rigtig no life.
Har været i skole idag og kun haft to moduler så det er rigtig dejligt. Men er desværre begyndt og føle mig lidt sløj og har virkelig bare ikke tid til at blive syg. Specielt pga. jeg ikke gider have fravær fra skolen, og så heller ikke gider sidde helt syg ovre i skolen. Håber det går i sig selv.
Men føler mig bare mega smadret.

Sidder lige nu og prøver at kæmpe mig gennem nogle afleveringer som vi har for til næste uge. Selvom det først er i næste uge vil jeg bare gerne have dem overstået så jeg ikke skal gå og tænke på det, og specielt nu hvor vi snart skal til at skrive DHO.
Har 3 for, og har kun fået lavet den ene. Så må hellere til at komme igang med den næste. virkelig uoverskueligt. Er så træt!

Ved ikke om jeg når at blogge imorgen da jeg efter skole skal hjem og gøre klar, og så kommer klassen på besøg til opvarmning inden vi skal til Lounge fest på skolen! Er sikker på at det bliver en rigtig god aften. Vores klasse har det rigtig sjovt når vi fester sammen. Udover det så kommer Wafande og Kaka også og spiller.

Nå men hyg jer <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar