Sidevisninger i alt

søndag den 30. september 2012

Det var den weekend




Undskyld at bloggen har stået ret stille her i weekenden. Har haft en smule travlt, og når jeg ikke havde sov jeg enten eller bare samlede energi hehe.
Startede min weekend ud med fredag efter skole at tage til fredags café, faktisk min aller første på trods af det er andet år i gym! Til dem der ikke ved hvad det er så det er bare hygge efter skole (på skolen) hvor folk snakker, drikker nogle øl og hører musik. Det var rigtig hyggeligt! Bagefter tog vi videre hen og så vores gymnasie spille amerikansk fodbold mod vores 'fjende' gymnasie. Vi vandt ca. 28-0 over dem! 
Derefter tog jeg videre til Nørrebro på værtshus og fejrede min morfars 63 års fødselsdag! rigtig hyggeligt! Og gavmilde som fulde mennesker kan være kom jeg hjem med 300kr, et lovet kørekort og en lovet bil haha! på trods af det ikke engang var min fødseslsdag! Efter det tog jeg med en veninde videre til en fest, vi blev dog ikke længe, og tog på vejen hjem forbi maccen! 
Om lørdagen var jeg til 18 års Surprise Party for min ven Deniz! også rigtig hyggeligt! 
Søndag har jeg bare slappet af!

Imorgen starter en ny uge, ser allerede frem til næste fredag hvor der er lounge fest på skolen! og jeg skal holde opvarmning for klassen inden, weee! fest og farver yay!

Hvad har i lavet denne weekend? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar