Sidevisninger i alt

torsdag den 27. september 2012

SISTER LOVE

Som nogen ved har jeg en tatovering til ære for mine to ældre søstre Angelina og Melissa. På mit håndled har jeg deres forbogstaver tatoveret. Et A og et M. (min søster Angelina har også et S og et M på sit håndled)
Fordi mine søstre betyder rigtig meget for mig og jeg elsker dem til døden. De er der altid for mig og beskytter mig som deres lillesøster, men samtidig har vi det rigtig sjovt sammen alle tre, og vi har et rigtig dejligt tæt forhold sammen. De er begge 6 år ældre end mig, så man kan sige der er en rimelig stor aldersforskel. 


Angelina & Melissa

Angelina, Mig og Melissa

Et billede af min søskende tatovering. 


Jeg kunne ikke ønske mig nogle bedre søstre i hele verden! 


Læs også min søster Angelinas blog: angelina-manalo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar