Sidevisninger i alt

tirsdag den 18. september 2012

Gad godt!









Går tit og finder nye ting jeg godt kunne tænke mig at købe. Men desværre kan jeg ikke bare gå hen og købe hvad jeg har lyst til, selvom det ville være dejligt! Lige nu går jeg lidt og drømmer om disse ting. Men finer hele tiden noget nyt der gerne måtte komme med mig hjem :-) 

Har længe kigget på de to sneakers, de er meget enkle hvilket jeg godt kan lide! 
Vans til 550kr og Reebok Classic til 600kr. Begge fra nakedshop.dk
Buksedragten er fra MOSS COPENHAGEN, og koster 400kr. Tror den ville være rigtig dejlig og hyggelig at have på nu hvor det bliver koldere.
Til min nye MacBook, vil jeg gerne have et pænt sleeve til. Så har kigget på denne fra Marc Jacobs i sort. Den koster omkring 370kr i Marc Jacobs butikken!  Den tager jeg nok ind og køber imorgen. De fleste computer tasker ligger på omkring 300kr. Så vil jeg gerne give lidt ekstra og få en jeg synes er flot!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar